donderdag 8 februari 2007

What's this, what's this...

...there's white things in the air. Eindelijk een normaal weerbeeld voor deze periode van het jaar. Nu ja, het ging al de goede kant op. De sneeuwvlokken die nu vallen zijn een streling voor het oog. Powder Alert!! Zat ik maar in de Alpen, wat klimmen en wandelen over een kam en dan lekker glijden door een pak verse sneeuw... Jammer dat de skistage van dit jaar weer aan mij voorbij zal gaan. Volgend jaar ben ik zeker opnieuw van de partij.

Ondertussen heb ik een fotootje geselecteerd om de sneeuwval van vandaag op deze blog te kunnen vereeuwigen.

Er is wel wat meer nodig voor een Powder Alert, maar toch...

2 opmerkingen:

Marrek O'Polo zei

Zou inderdaad voor de eeuwigheid kunnen zijn ... als blogger het zolang volhoudt !!

MP

peterpignans zei

Hallo Geronimo,
Vanuit het zuiden, na kennismaking van je blog en je ongelukken met pezen en spieren en spuiten, wou ik je een hoop goede moed en veel plezier met Zico wensen - en er valt nog wel eens sneeuw daar hoog in het noorden waar jullie verblijven... Er blijft dus nog een hoop hoop !