zondag 31 december 2006

... van het jaar.


Jump van het jaar.



Kippevelmoment van het jaar.



Coach van het jaar.



Ploeg van het jaar.



Teleurstelling van het jaar!!


Zo kan je dus blijven doorgaan met dit soort dingen tot het verveelt en toch kon ik er niet aan weerstaan. Daar heb je dit medium dan ook voor, iedereen kan er zijn ei op kwijt en héél de wereld kan het lezen; dat geeft een eigenlijk wel goed gevoel.

En tot slot wil ik op televisioneel gebied nog één man bedanken voor ik dit jaar afsluit op mijn jonge blog! U kent hem van "Man beet hond", of misschien heb je al een show van hem gaan bekijken, WIM HELSEN!!



Wim heeft met zijn korte, soms grappige en geestige, poëtische bijdragen menig kijker doen genieten van poëzie. Mij deed het spontaan terugdenken aan mijn tijd in de latijnse, pfff 4 jaar tegen mijn goesting... En dan denk ik:" Als hij toen latijn had gegeven, dan had ik het wel graag gedaan!" Een compleet belachelijke gedachte natuurlijk, want toen wist ik niet wat ik nu weet (wat dat dan ook allemaal moge zijn). Het is gewoon straf dat wat goed gebrachte poëzie mij doet terugdenken aan 18 jaar geleden. Ik zal het maar gewoon houden op:" Goed gedaan! Goede vriend van de poëzie."

Een prettige overgang voor iedereen!

1 opmerking:

Marrek O'Polo zei

Proficiat !
Beste wensen ...
en blijf geloven in dat Latijn!
Bij mij is het gelukt in 1969!!

MP