donderdag 28 december 2006

Voor alles een eerste keer


Gisteren vertelde mijn maatje "Double u G" mij over de blog van zijn coach. Nu is dat toevallig een coach waar ik wel wat "bewondering" voor heb. Al is het vooral omdat "zijn" spelers zo veel lof voor hem over hebben; fair, oprecht, gedreven, recht door zee, en vooral het plezier dat hij beleeft... Tot mijn verbazing lees ik op zijn blog niet zo veel over basket af en toe eens een woordje over een of ander succes, meer niet. Maar dat voedt enkel maar mijn positief "buikgevoel" over deze (blijkbaar) ADHD'er.

Dat was voor mij voldoende om er zelf mee te starten. Eens zien of ik ook een begenadigd blogger (lulleman), zeveraar, filosoof kan zijn. Zico zal dit allemaal ook eens lezen (hoop ik althans) als hij er tijd voor heeft en oud genoeg is. Hij is 9 dagen geleden 1 jaar geworden. 't Ligt hier dan ook vol nieuw speelgoed waar hij zich te pletter mee amuseert.

Geen opmerkingen: