vrijdag 5 januari 2007

Nog wat wennen.

Deze week heb ik meegewerkt op een stage van AUB op Linkeroever. Deze namiddag komt John Loridon in de zaal en er wordt aan de spelers gevraagd of ze weten wie dat die man is. Is er toch wel één speler zeker, die een (weliswaar kleine) biografie declameert over John. En ik zweer het, of ik hoop het althans, Johns lippen trilden van ontroering omdat een speler van 16 jaar zoveel over hem wist. Hij heeft in ieder geval zijn waardering voor de kennis van Jens uitgesproken. Goed gedaan Jens!!

En daar is het einde van de week reeds. Maandag gaan we er opnieuw tegenaan in Turnhout. Eindelijk kan ik dan eens echt luisteren naar die nieuwe cd's die ik gekregen heb. Het doet telkens deugd om wat in de auto te zitten op weg van en naar 't school. Onderweg kan ik naar muziek luisteren, een andere keer gewoon eens naar het nieuws of eens wat telefoneren. Dat laatste is de laatste tijd vaak het geval. Met als gevolg dat mijn GSM rekening veel te hoog oploopt naar mijn goesting. Maar dat zeveren over den basket is toch o zo leuk!

By the way het is maar één CD, de rest zijn allemaal bons. Minstens even leuk om te krijgen. Door tijdsgebrek, noem het liever een gebrek aan voldoende goesting ben ik er nog niet toe gekomen om even naar de FNAC te gaan. Zodus moet ik het maar met één nieuwe cd stellen in de auto. 'k Zal er dan ook een paar "oudere" meenemen om voldoende variatie te hebben op weg van en naar Turnhout en andere bestemmingen.

Toegegeven! Deze week had ik het blijkbaar nog wat moeilijk met het ordenen van mijn gedachten om op deze blog te zetten. Dat komt allemaal wel in orde. Er is geen druk om te bloggen. Het is alleen nog wat wennen om alle flarden die in mijn hoofd opduiken te evalueren op "blogwaardigheid". Als dat dan al lukt, wil dat niet zeggen dat ze op deze blog zullen verschijnen. Want één flard is nog sneller weg dan dat ze kwam. How is that for a newyear's statement!

'k Ben eens benieuwd of ik deze week nog eens met de fiets naar school zal rijden. Dat komt er echt te weinig van. Ik weiger het een goed voornemen te noemen. Want jullie weten hoe dat gaat met die voornemens.

1 opmerking:

Marrek O'Polo zei

Hallo,

mijn zondag was er één om in te kaderen: 's morgens Geronimo in Gent en 's avonds de Walschaert-brothers in "den Arenberg". Wat een genoegen jou nog eens in levende lijve te ontmoeten. Hoe was de match op Westmalle?

MP