woensdag 25 april 2007

Op de bank

Zaterdagochtend lentepoets bij ons in de straat. Een nieuwe bank, wat mooie potten en zo maak je van een gewone gevel een gezellig "voortuintje". De bank heeft in ieder geval succes bij voorbijgangers die even willen uitblazen. Als ik er op heterdaad kan betrappen leg ik ze op de digitale plaat vast en ziet u ze verschijnen. Misschien moet ik ze à la "Man bijt Hond" interviewen?


Zaterdagnamiddag, BBQ met collega Paul en diens vrouw Katrien en dochtertje (8 weken) Lisa in onze tuin. Toch altijd gezellig en relax en lekker!! We zijn wel vrij vlug binnen gaan zitten want zaterdag was het toch maar aan de frisse kant. Eens binnen hebben we nog genoten van een chocoladefondue om dan snel een spelletje Kolonisten van Catan te spelen. Weer geen overwinning voor mezelf maar voor Paul deze keer. 'k Heb trouwens nog geen enkele keer gewonnen met dit spel. Spijtig genoeg denk ik er vaak te laat aan om foto's te trekken en zijn er maar enkele beelden van een gezellige namiddag en avond.

Popol en zijn 2 vrouwen

Zijn 2 vrouwen


Wat is dit? Uw comments zijn welkom. De winnaar wordt uitgenodigd op de bank.

Gisterenavond is de kogel door de sporthal gevlogen. 'k Blijf bij Gembo, een club waar ik me heel goed thuisvoel, om de allerkleinsten een plezante opleiding te geven. De andere gegadigde clubs hebben me niet kunnen overtuigen om Gembo te verlaten. Mijn buikgevoel bleef me naar Gembo "duwen". Een grote coach heeft me onlangs nog verteld dat ik mijn eigen weg moet kiezen en veel in de spiegel kijken. Mijn weg moet nog langs de allerkleinsten passeren vandaar... De grote stap voorwaarts naar Seniors blijft dus nog zeker één seizoen uit.


En dan nog een Zico filmpje.



G.


Geen opmerkingen: