maandag 21 mei 2007

6 am in the morning

Onze kleinen held was er zoals gewoonlijk vroeg bij deze morgen. Na de gewoonlijke taken deze morgen zoals daar zijn; een flesje drinken, een boke met choco eten, de living op stelten zetten,... heeft hij zich uiteindelijk voor tv genesteld. De teletubbies zijn onweerstaanbaar. Als je het liedje nog maar begint te zingen loopt hij al naar de tv. De WaWa's is hetvolgende programma en dat krijgt dan ook zijn volledige aandacht. Maar kabouter Plop vindt hij echt niet interessant. Dat zal wel iets met doelgroepen te maken hebben en de marketingmachine die Studio 100 is, heeft daar te veel kaas van gegeten.

Ondertussen heb ik me dan maar nog eens gewaagd aan de wekelijkse quiz op sporza.be en een spelletje waar is de bal. Vroeger heb ik dat ennigte keren gespeeld en ingestuurd maar nooit iets gewonnen. Bij de krant Het Volk was dat een vast onderdeel van de sportrubriek. Trouwens bent u al eens gaan kijken naar de foto's op de site van de vrt? Er staan altijd wel een paar prachtexemplaren bij.

En dan was ik nog net op tijd om het volgende op de gevoelige plaat te leggen. 't Is in ieder geval zeer grappig. Maar 'k stel me er toch vragen bij. Geniet van een videootje van Zico.



greetz
G.

Geen opmerkingen: