dinsdag 27 maart 2007

Wat een dag!!

Een zalig zonnetje en een lekkere temperatuur, veel meer heb je niet nodig om lekker te genieten van je tuin. Na de zoveelste kinebeurt ben ik rustig op het, toen nog, schaduwrijke terras gaan zitten om mijn bokes op te eten. Met mijn blik op oneindig of eerder op het lange gras broeide het plan om de pelouse klaar te stomen voor de thuiskomst van mijn 2 lievelingen.


Voor de uitwerking van het plan

Het plan? Simpel!
U raadt het al? Dan bent u een slimmerik.
U raadt het nog niet? Dat kan aan de foto liggen. Kijk dan nog eens goed naar het gras hierboven.
Gaat er nu een belletje rinkelen?
Ik heb inderdaad gewoon het gras afgereden. Een plan, geniaal in zijn eenvoud. Het bewijs van de genialiteit mocht er zijn. Je had de blije gezichten van mijn 2 lieve schatten moeten zien. Ze hebben er allebei van genoten dat het een lieve lust was. En ik ook.


Na de uitwerking van het plan

Prachtig he, zo'n korte gazon. We hebben onze Zico zijn ballenbad naar buiten gebracht en dan was hij helemaal in zijn nopjes. Wat ravotten, stappen, vallen en rondkruipen, dat zelf opstaan is er nog niet bij. Dat kan u zien op de filmpjes hieronder. Oooh wat kan ik genieten van onze schattige zoon.





By the way, the Final Four zijn bekend. Zaterdag neemt Georgetown het op tegen Ohio State, en iets minder dan 3 uur later is het de beurt aan UCLA dat titelverdediger Florida mag bekampen.

G.

1 opmerking:

Marrek O'Polo zei

Hey G,

long time ...
Anyway, dat gras mag je hier ook komen bedwingen.
Wat de beelden van Zico & mama betreft: klasse, en geniet ervan !