zaterdag 8 maart 2008

Tiaia Tiaia Tiaia Ho (dit moet u écht wel even zingen!)

Het concept van mijn vorig berichtje stond al te wachten op verdere afwerking terwijl Tia in volle voorbereiding van die zelfde OS zo maar eventjes indoor wereldkampioen 5-kamp is geworden. En ik maar dromen over Jean-Mi. Geestig eigenlijk, alle concurrenten van Tia zijn zich aan het sparen om te kunnen pieken in Peking. En zij deelt die vrouwen een lekkere mentale tik uit. Ter voorbereiding van de OS wereldkampioen worden in je trainingsdiscipline, tussen de soep en de patatten door zo...

Vreugde na het afzien

Die 800m was afzien! Ik zat in de auto met ons vader op weg van Arnhem naar Berchem. Wij hebben er niets van kunnen zien. Doodse stilte, volume HOOG, oren naar de boxen, 927 live komt echt niet goed door in de buurt van 's Hertogenbosch... En dan helemaal niet dezelfde ontlading als wanneer je het live zou zien op TV. Deze morgen heb ik de beelden voor 't eerst kunnen bekijken. Die 800m was écht afzien! Tussen de soep en de patatten diep gaan om later met de gouden Olympische plak hoogspringen naar huis te komen. Een koud kunstje.

Jaho!

Greetz

G.

1 opmerking:

Marrek O'Polo zei

In welke maat moet ik dat liedje zingen ???

MP